Wednesday, March 17, 2010

真人真事

容許我用上口語化寫這篇,不然不夠傳神!

************************************************
真人真事一

下課後我到麥記填晚餐,後來右邊坐下一男一女,以下是對話,請猜誰男誰女:

「唉,我真係唔知點解自己要係度等佢!」
「你無鬼聊囉!」
「咁點者,等唔等好呀?都唔知要等到幾時!」
「肚餓咪食嘢先囉!」
「其實...我係想食米線。」
「超,咁你又嚟呢度?玩嘢咩!」
「唉...我呀,其實我係好愛我自己架...真架,我識得愛我自己。」
「咪咁 Q 老土啦!?」
「但係我又想等佢囉,等唔到,我就返屋企。」
「你好煩!」

藍色是女,紅色是男!
真的是世界大亂!
************************************************

真人真事二

左邊則是兩位男生,正用一部電腦上網。
二人除了用電腦上 FB 「睇女仔」 外,其中一位更教對方如何 BT!

在學的那位問:「其實點解唔返屋企先慢慢 download 呢?」
回應是:「痴線,呢度唔駛錢嘛!」

BT 已經夠唔駛錢啦!連上網費都慳返啊?!
************************************************

真人真事三

吃完麥記後走天橋回家,上扶手電梯時身後轉出一把男聲在唱歌仔。

我不以為意,到天橋後那把聲還跟在後面,然後突然有人在後面「篤」我,轉身一看,是一位「飲大咗既中佬」 (九點就飲醉!?)!

他跟我說:「妺妹,你有冇聽到我唱歌?」 (由此可以肯定佢飲醉酒!)
真的哭笑不得:「冇喎!」然後轉身走。
他再「篤」我:「我係妳後面咁大聲唱妳都聽唔到啊!?」
「咁又點!?」真的沒好氣!
「咁妳幫我伴奏啦~」
「吓!?」唔係吓話!?
「妳後面呢個,結他嚟架嘛,妳彈,我唱!」
我心想:「係咪有病呀你!」轉身就走啦~
他叫:「有冇搞錯呀!妳明明有個結他架嘛,都唔肯幫我彈!」
我停下來,然後很認真的望著他說:
「我呢個唔係結他,係洗衫板!」

他呆在當場沒有再叫我。
************************************************

今晚真的怪事連連。

1 comment:

Anonymous said...

哈哈哈哈!!!!!!
洗衫板!!!
呢d似你老公講多d喎!!


maymay